nutrix

מוס שוקולד אבוקדו

מרכיבים:
3 אבוקדו גדולים
כוס קקאו
חצי כוס סילאן
3 כפות שיבולת שועל

הוראות הכנה:
לחתוך אבוקדו
להוסיף לשיבולת שועל מים עד למרקם דייסתי
לשפוך את כל המרכיבים לבלנדר ולערבל עד למרקם של מוס (משחה)
להגיש.

יתרונותיו הבריאותיים של האבוקדו רבים וידועים – מסיוע בשמירה על בריאות הלב, ועד לתרומתו למראה העור! ועוד ועוד ועוד.
נשמע טוב! אפילו טוב מאוד.

אבל – כל ההסברים האלו לא עזרו לי לשכנע את הבת שלי לאכול אבוקדו. משהו במרקם של האבוקדו, אולי בצבע, לא עובר אצלה.
נכון, לא חייבים לאכול אבוקדו. אפשר לקבל ויטמינים ומינרלים ממקורות שונים של פירות וירקות, אבל דווקא בזכות המרקם שלו אפשר לשלב את האבוקדו במאכלים רבים, ליהנות מהטעם ולהרוויח את היתרונות הבריאותיים.

* אפשר להכניס את האבוקדו לשייקים – בתוספת הפרי הטעם פחות מורגש, והמרקם נעלם.
* אפשר לשלב בכדורי תמרים או בכדורי שוקולד – אף אחד לא ינחש שהוא שם!

* אפשר להכין מוס שוקולד – בריא! – המכיל אבוקדו קקאו וסילאן או מייפל. טעים להפליא, ויכול להיות קינוח מעניין לארוחה ואפילו להשתלב כארוחת ביניים במהלך היום. המתכון מצורף.

בקיצור – אם תצליחו לשלב את האבוקדו במאכלים אחרים – זה רווח נקי! הוא מעלה פלאים את ערכו התזונתי של האוכל, ואינו מורגש כשהוא משולב עם מרכיבים אחרים.

Scroll Up